Fagforum 8. mai 2019

Fag og mingle på brygga! Hør om bruken av event som en integrert del av sponsorstrategien, om å tenke kreativt og annerledes rundt festivaler og sponsing samt om sponsorater, integrering, aktivering og uttak med langsiktighet og fornying av tiltak.

Ta meg rett til påmelding

Fagforum er stedet for å dele og lære av hverandre. Her forteller både prisvinnere og nominerte til Sponsor- og Eventprisen i en raus og litt uformell setting.

- Du skal vite at dette ikke er en ren casepresentasjon. Det er med utgangspunkt i de vinnende prosjektene at våre tre «gruppepratere» vil dele hvordan de jobber helthetlig, hvordan de tenker, iverksetter og aktiverer, forteller Hege Mauroy, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Bare hør her:

• Årets Interne Event, ved GJENSIDIGE om bruken av event som en integrert del av sponsorstrategien

Gjensidige har vært nominert flere ganger til Sponsor- og Eventprisen og vunnet flere ganger. I år vant de Årets Interne Event for Gjensidige Games – en kategori de var nominert til med to cases. De var også nominert til Årets Perle.

- Som om det ikke er nok, vant de Årets Idrettssponsor året før. Her kan du få med deg gullkorn i forhold til både event og sponsing. Sponsorsjef Stian Grøstad kommer, sier Mauroy.

• Årets Kultursponsor, OSLO SOMMERTID, ved Ekko Agency om å tenke kreativt og annerledes rundt festivaler og sponsing

Oslo Sommertid var nominert i to kategorier og vant Årets Kultursponsor der Ekko Agency, JCP og OBOS stod bak.

- En del av Oslo Sommertid, kall det gjerne oppvarmingen til festivalen - OBOS24, har dessuten vært nominert nær sagt overalt, også utenfor Norge.  Partner i Ekko Agency Ann-Kristin Kreutz kommer og deler, sier Mauroy.

Du kan dessuten friske opp noen av Kreutz sine innspill i forhold til målrettet festivalspons HER

• Årets Idrettsponsor, ved TINE om sponsorater, integrering, aktivering og uttak med langsiktighet og fornying av tiltak

TINE var nominert med to cases til Årets Idrettssponsor og vant med det ene: TINEstafetten setter rekorder i jubileumsåret – sammen med Norges Friidrettsforbund.

- De har vært nominert mange ganger for sine gjennomtenkte cases og målevne,– her er det definitivt mye å lære. Sponsorsjef Ann-Kristin Syversen fra TINE kommer til oss, forteller Mauroy.

Fagforum baserer seg på åpne og rause gruppeprater, med felles oppstart og felles avslutning for de alle. Deretter byr vi på et mingleglass!

- Kom, lytt, spør og lær. Det er bare å melde deg på! oppfordrer Mauroy.

Viktig:
Hvilken gruppe du ønsker å være med på velger du ved påmelding. For å sikre deg at du får blitt med på den gruppen du ønsker, er det om å gjøre å svinge seg raskt. Det er begrenset med plasser i gruppene, og erfaringen viser at de fylles opp fort...og når det er fullt så er det fullt. Du får beskjed på epost om du har fått plass på ønsket gruppe.

PRAKTISK INFORMASJON
Dato: Onsdag 8. mai 2019
Tid: Kl. 15.00 –16.30, (etter kl 16.30 byr vi på et glass…)
Sted: Louise, Aker Brygge