Background

BLI MEDLEM

Bransje- og interesseorganisasjon for sponsorer, sponsorobjekter, eventselskap, messer, byråer, m.v.

Våre 220 medlemmer representerer et bredt lag av næringsliv, idrett, kultur, sivilsamfunn, eventselskap og andre aktører i sponsor- og eventbransjen.

INNMELDINGSSKJEMAET FINNER DU LENGER NED PÅ SIDEN
Sponsor- og Eventforeningens rolle er å gi økt forståelse for, kunnskap om og innsikt i sponsing og eventmarketing. Via vår eksklusive medlemsportal og våre møteplasser tilrettelegger vi for kompetanseutvikling, erfaringsutveksling og partnerskap medlemmene imellom. Vår målsetting er å være et verdifullt forum/møteplass for å bygge kunnskap, bli inspirert samt bygge nettverk og relasjoner.

Innmeldingsskjemaet gjelder som bindende avtale mellom partene inntil medlemskapet sies opp skriftlig. Utmeldingen trer i kraft 31.12. det året medlemskapet sies opp. Les vedtektene våre HER

MERK: Det må minimum fylles ut én kontaktperson – såkalt hovedkontakt. Vil du at flere enn 3 personer skal stå på epostlistene våre, send oss en egen epost ved å klikke her. Det koster ikke noe mer.

Opplysningene som oppgis i Bli Medlem-skjemaet vil bli brukt til fakturering, utsendelse av nyhetsbrev, relevant medlemsinformasjon og til oppføring av kontaktinformasjon på lukkede nettsider (som kun er for medlemmer).

LUKK Close

BLI MEDLEM

Denne siden er forbeholdt medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Vennligst logg inn eller bli medlem for å se innholdet.
LOGG INN