Digitalt Fagforum 18. november

Sponsorobjektets "ABC" og strategi

Foreningen har fått flere forespørsler om å ha foredrag for Sponsorobjekter.

Det er viktig å presisere at dette er VELDIG grunnleggende råd i forhold til å øke sannsynligheten for å gjøre det bedre som sponsorobjekt.

 

Lars Brockstedt Svendsen, Partner i Sponsor Insight skal snakke om:

Hvordan øke sannsynligheten for å kapre din neste sponsor

  • Kort innføring i hva sponsing faktisk er.
  • Øke selvinsikten
  • Hva kan vi tilby
  • Kontakten med potensiell sponsor
  • Salgsdokumentet
  • Avtalen

 

Rune Bjerke, Førsteamanuensis på Høyskolen Kristiania skal snakke om:

Hvilke verdier kan du skape for din neste sponsor

  • Noen tanker om idrettens og kultursektorens rolle i samfunnet
  • Utfordringer i samfunnet og sponsorobjektet som problemløser
  • Sponsorobjektet som verdiskaper for sponsor – hvordan bør jeg tenke?
  • Det strategiske mulighetsrommet for objektet – intern og ekstern aktivering
  • Hvorfor ligger det muligheter ved intern aktivering?
  • Kunnskaps- og ferdighetsoverføring, sponsorater, utdanning og «pliktår»

Meld deg på HER 

link til foredraget vil bli lagt ut her og sendt på epost.

Vi ønsker å følge opp dette temaet med videregående kurs over nyttår.