DogA - nytt medlem

Vi i DOGA Arena ligger under Stiftelsen Design og Arkitektur Norge og vi har unike lokaler midt i hjertet av Oslo.

Bygget vi er i ligger i Hausmannsgate 16 og ble reist i 1898 etter arkitektkonkurranse som transformatorstasjon for Oslo elektrisitetsverk og står oppført på Byantikvarens gule liste over bevaringsverdige bygninger. I 2005 ble bygget ombygget til DOGA, nasjonalt senter for arkitektur og design, samt kontor og boligkompleks.

DOGA gjennomfører rundt 180 arrangementer i året i lokalene våre på Grünerløkka i Oslo. Arrangementene strekker seg fra mindre møter, enkle foredrag og samtaler, til større konferanser, lanseringer, messer, moteshow, prisutdelinger, konserter og fysiske og digitale arrangementer. Vi tilbyr løsninger for gjennomføring av enkle webinarer til fullskala digitale konferanser og TV- produksjoner- med eller uten publikum.

Vi ønsker å være en del av Sponsor og eventforeningen for å bli en bedre eventarena i Oslo. Vi ønsker å være med i det største nettverket for bransjen, dele kunnskap og erfaringer, øke kompetanse samt hente inn kunder og samarbeidspartnere til våre utleielokaler. Vår visjon er å gjøre DOGA Arena til førstevalget for ditt neste event!

Jeg startet hos DOGA Arena tidligere i mars etter å ha mistet jobben fra reiselivsbransjen tidligere i pandemien. Meget ydmyk og stolt av at jeg fikk en event stilling når bransjen var i knestående. Jeg har vært medlem i Sponsor og eventforeningen fra mine tidligere arbeidsforhold og kjenner godt til jobben foreningen gjør for bransjen.
Jeg gleder meg til fortsettelsen!