Eldorado E-sport senter og Sponsor- og Eventforeningen

Vi teller ned til årets fagdag 11 mars! Den avholdes digitalt på Eldorado E-sport senter, og vi gleder oss!

Eldorado åpner digitale dører for Sponsor og eventprisens fagdag

Eldorado E-sport senter er Norges største arena for E-sport og digital underholdning. Dette nye senteret finner du i hjertet av Oslo, i ærverdige Eldorado kino sine lokaler i Torggata.

1. mars går Sponsorforeningen live med spennende foredrag, underholdning og prisutdeling sendt hjem til deg digitalt. Temaet for fagdagen i år er F5 – «Refresh», og E-sport er en del av agendaen.

E-sport er i vinden som aldri før, og Eldorado E-sport senter er fylt med det siste innen underholdning- og videoteknologi. Dette vil være tilgjengelig for alle, ikke bare E-sport utøvere og gamere. Lokalene er supre for bedrifter som har behov for å lage egne innholdsproduksjoner, eller som ønsker å ta del i E-sportens verden. Senteret har flere streamingrom, studioer, 100 PC-stasjoner og en multifunksjonell storsal med plass til 300 deltakere. Dette, kombinert med den flotte lokasjonen midt i sentrum, gjør Eldorado E-sport senter til en perfekt lokasjon for konferanser, møter, kickoff eller event.

Kombiner dagen med et minnerikt innblikk i E-sportens pulserende verden. Vi kan tilby miniturnering med coaching og foredrag med kjente E-sport utøvere. By på det lille ekstra med nye impulser og en aktivitet som garantert skaper bedre samhold og engasjement i bedriften.

Få en sniktitt på E-sport senteret og hva vi kan tilby! Ta kontakt med henriette@capa.no /+47 99295145

Mer og oppdatert informasjon om årets fagdag finner du her : https://soeprisen.no/om-sponsor-og-event-prisen