Eventpartner 2020

- Fremfor å ha en detaljert og kronesatt brief til byrå, velger vi nå å være helt åpne for løsninger på hvordan arrangementet Sponsor- og Eventprisen kan gjennomføres til vår kommende eventpartner, sier Ann-Kristin Syversen i Sponsor- og Eventforeningens styre.

Meld din interesse til oss innen 25. april

Hun fortsetter:

- Det eneste vi akkurat nå legger som føring er at det skal være fag og det skal være prisutdeling på vår årlige bransjesamling.

Styremedlem Tron Mathisen legger til at hensikten med å være så åpne er for å se arrangementet med helt nye øyne og for å tilrettelegge for nye muligheter.

- Vi snakker om bransjens viktigste møteplass – der spons og event samles til sitt årlige høydepunkt. Det er derfor helt naturlig å gi bransjen selv mulighet og spillerom til dette eventet. Vi ønsker å lande en eventpartner som skal bistå oss med Sponsor- og Eventprisen i sin helhet, og det gjerne for mer enn ett år av gangen, sier han.

Er ditt byrå interessert i å være foreningens byråpartner for Sponsor- og Eventprisen?

- Merk deg i så fall disse to datoene: 25. april og 6 mai, forteller Syversen.

1. Send oss en epost senest innen utgangen av 25. april og meld din interesse – verken mer eller mindre, ved å klikke HER
  2. De byråene som melder sin interesse, blir invitert til informasjonsmøte 6. mai, kl 13.00
  3. Frist for å levere løsningsforslag på arrangementet Sponsor- og Eventprisen er ti dager etter informasjonsmøtet, det vil si: 16. mai. Løsningsforslaget sendes HIT

- I god tid før sommeren skal vi lande på ett byrå som blir eventpartner for vår felles årlige bransjesamling, sier Syversen.

Har du spørsmål? Kontakt oss gjerne: Send en epost til styremedlemmene Ann-Kristin Syversen, Tron Mathisen eller til daglig leder i foreningen Hege Mauroy.

10. april 2019