Gå for studiepoeng i sponsing og event

- Dette er egentlig en historisk mulighet, siden det nå fra høsten av vil være mulig å videreutdanne seg innen sponsing og eventledelse, sier styremedlem i foreningen Stian Grøstad.

- Søk innen 15. september, oppfordrer Stian Grøstad

Utdanningsavtalen som ble signert med Høyskolen Kristiania tidligere denne måneden tilbyr fire fagemner som viser hvordan verdier kan skapes for å styrke merkevarer gjennom sponsing og eventer. Se egen sak om det HER

- For disse fire fagemnene får du 30 studiepoeng i høyskolesystemet. Formalkompetanse på et slikt nivå er å investere i egen konkurransekraft – både for arbeidsgiver og for arbeidstaker.  I tillegg får du som medlem i foreningen spesialpris på studiet. Faktisk syv tusen kroner rimeligere, forteller Grøstad.

Studiet i "SPONSING OG EVENTLEDELSE" tilbys til medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen for kr 35.000. Virksomheter som ikke er medlem, må betale kr 42.000.

Fagene er disse:

• Merkebygging og «personal branding»
  • Selvledelse og prestasjonskultur
  • Sponsing og verdiskapning
  • Eventledelse

- Søknadsfristen for studiet er senest 15. september 2019, så du kan like godt sikre deg plass og søke nå, sier Grøstad.

Studiet er samlingsbasert, med fire undervisningsdager per emne.

Du kan lese mer om studiet innen SPONSING OG EVENTLEDELSE og søke HER

- I tillegg til spesialutdanningen innen sponsing og eventledelse, tilbyr vi våre medlemmer å ta emnet Prosjektledelse som nettstudium, med 15 studiepoeng. Her kan du søke når du vil, det er oppstart hele året. Og du som er medlem i foreningen betaler kr 17.500, mens alle andre betaler over kr 21.000, forteller Grøstad.

Du kan leser mer om nettstudiet innen Prosjektledelse og søke HER

(For å få spesialprisen på Prosjektledelse, må du sende en mail til faktura@kristiania.no med informasjon om hvem som er din arbeidsgiver og kodeord SPONS - etter at du har søkt på studiet)

Tekt: Hege Mauroy

20. juni 2019