Grensesprengende event-samarbeid

Henrik K. Gislerud, CEO i WorkMan Norway AS, er nå klar til å ta en ledende posisjon innen event- og messebransjen - ikke bare i Skandinavia men også internasjonalt.

- Sterke ønsker om å virkelig etablere et grensesprengende selskap ligger til grunn for WorkMan Norway. Det har skjedd lite endringer i event- og messemarkedet de siste 10-15 årene. Markedet trengte en aktør som tilfører mye mer til leveransene og som står i kontrast til eksisterende selskaper som er mer «nisjepreget».

Avgjørende suksessfaktorer er strategisk posisjonering for leveranser til flere bransjer og segmenter og et større spekter av produkter og tjenester fra ett og samme selskap. -Vi tror på en smidigere kundereise, færre kontaktpunkter og sterkere leveranser, her kan vi alltid forbedre oss, og det skal vi, sier Henrik K Gislerud.

WorkMan Norway eies av nordiske og internasjonale aktører innen messe, utstilling og event: WorkMan Event Sverige, NPG (Norwegian Promotion Group) og Expo Lab (Henrik K. Gislerud). Målgruppene vil være messer, utstillinger, eventproduksjon, arenadrift, showroom, butikk og detaljhandel.

Henrik, som tidligere var både eier og daglig leder i Messekompaniet, tar med seg dyktige ansatte over i WorkMan Norway. - "Det er kompetansen og menneskene rundt selskapet som er viktig og avgjørende for å lykkes. Vi er klare til å ta markedet med storm".

WorkMan Norway har nå etablert et selskap hvor vi ønsker et bredt samarbeid, og kunne bidra til mer sømløse leveranser.

Hansi Sundström, VD WorkMan Event Sverige. - Jeg har hatt et ønske å jobbe over grensene, og få til noe spennende i Norge og nå har jeg endelig funnet perfekte partnere i Norge med de to beste og sterkeste selskapene i det norske markedet i sine nisjer. Sammen vil vi forandre bransjen i Norge på en utrolig positiv måte for alle.
Stig Kristiansen, CEO i NPG, forteller at,- etableringen av Workman Norway, gjør at vi nå får en leverandør som leverer komplette løsninger til event og arrangørselskaper. En leverandør NPG har savnet i markedet og som vil bidra til kvalitetsheving og mer rasjonell drift av arrangementer.

WorkMan Norway tilbyr:

- Totalleveranser av messestands til alle typer byrårer

- Gode løsninger og systemer for å skape messer og utstillinger

- Totalleverandør for eventbyråer som trenger en partner for å bygge opp et området/hall til å gjennomføre et arrangement

- Arenadrift, hvor messehaller / hoteller trenger en god partner som kan levere et større spekter av varer lokalt

- Høy kompetanse på utvikling av konsepter som skal bygges og realiseres

Velkommen som kunde til WorkmanNorway! ###

For mer informasjon kontakt: Henrik K. Gislerud – CEO - henrik@workmannorway.no | 95 05 29 93