Hedersprisen 2020

Hvem bør få årets hederspris 2020?

email sharing button

- Hvem synes du bør få foreningens Hederspris? Fortell oss gjerne, oppfordrer styreleder Gunnar Glavin Nybø i Sponsor- og Eventforeningen.

Foreningen, ved styret, har mulighet til å dele ut en Hederspris hvert år. Styret oppfordrer bransjen til å komme med innspill.

- Kriteriene er enkle i sin formulering: Prisen skal gå til en navngitt person eller bedrift/institusjon/organisasjon som har gjort noe ekstraordinært bra over tid for å fremme sponsing og/eller event som fagområde, sier Nybø.

Hedersprisen har vært delt ut tolv ganger tidligere. De som har fått Hedersprisen er: Vegard Arntsen i Sponsor Insight, Moods of Norway, Birken, Arne Svare, Frode Kyvåg og Norway Cup, Siv Skard, Lars Martin Kaupang, Petter Sandberg i Gyro, TINE, DnB NOR og Jacob Lund og for 2019 ble OBOS ben heldige vinneren og  i 2020 fikk  Marit Bjørgen og Aksel Lund Svindal æren av prisen.

En eventuell Hederspris 2020, deles ut på arrangementet Sponsor- og Eventprisen til høsten 2021.

- Send oss ditt forslag: Noen ord om hvem og hvorfor – innen utgangen av februar. Vi hører veldig gjerne fra deg, sier Nybø.

Forslag til Hederspriskandidat sendes til Sponsor- og Eventforeningen, innen utgangen av februar, ved å klikke HER