Hvordan ser arrangementsbransjen selv på fremtiden?

Foreningen, sammen med spennende foredragsholdere er invitert av Proviso AS til å gi dere et innblikk i hvordan bransjen selv ser på fremtiden.

Nå er vi (straks) i den nye normalen!

Det siste året har uten tvil påvirket oss alle – på godt og vondt! Vi ser nå at ting begynner å normalisere seg og har store forventninger til høsten, også når det gjelder gjennomføring av profesjonelle arrangementer.

Men hva er egentlig den nye normalen og hva har vi lært det siste året som er viktig at vi tar med oss videre for å skape enda bedre og mer effektive arrangementer?

Sammen med engasjerte foredragsholdere, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen og noen av våre kunder byr vi på spennende innlegg og inspirasjon, ferske tall og fakta om hvordan bransjen selv ser på fremtiden, og mer om hva vi mener er viktig å ta med seg videre fra det siste året for å skape enda bedre arrangementer.

Praktisk informasjon

TID OG STED

8. september kl. 09:00-15:30
 Amerikalinjen, Haven, Oslo

HYBRID ARRANGEMENT

Også i år vil arrangementet være hybrid, med muligheter for deltakelse både fysisk og digitalt. Hvis det fortsatt er smittevernsrestriksjoner vil vi selvsagt tilpasse oss disse.

SIKRE DEG EN PLASS

I år har vi valgt en ekstra spennende og litt annerledes lokasjon, Amerikalinjen på Jernbanetorget 2. Det er kun 50 fysiske plasser, så sikre deg en plass raskt da vi tror det er mange som vil møtes igjen!

Medlemmer av foreningen får spesialpris ved å logge seg inn på medlemsiden https://sponsorogeventforeningen.no/logg-inn/

Gå på Faglig innhold - foredrag og her ligger det lenke og passord som gir deg rabatt.

For mer informasjon, program og påmelding til fysisk deltakelse, benytt følgende lenke: