Invitasjon til Fagforum 27. september

- Da er det klart for å få, dele, spørre, lære og hygge seg. Dette er en passe uformell møteplass for å nettverke, kunnskapsdele og mingle på ettermiddagen, sier Lars Brockstedt Svendsen i Sponsor- og Eventforeningens styre.

Rammen til Fagforum denne gang er satt ved at to sponsorer og ett objekt kommer og deler med oss: hvordan tenker de, hva gjør de – og hvorfor!

- I tillegg til ren praktisk input, som du kan dra med deg i ditt videre arbeid, er dette også en glimrende anledning til rett og slett både bygge og styrke ditt nettverk, sier Brockstedt Svendsen.

For mye av poenget med formen til Fagforum er at den er uformell og preget av prat, dialog fremfor foredrag.

De som skal dele med oss denne gange er henholdsvis Norsk Tipping, OBOS og Norges Friidrettsforbund.

(Ta meg rett til påmelding)

Norsk Tipping, en sponsor i endring:

Norsk Tipping har igjennom en mannsalder vært en stor sponsor i norsk fotball og den norske toppdivisjonen. De er fremdeles tilstede på norske fotballarenaer, men innsatsen har nå en dreining mot breddefotball i forhold til tidligere. Hvilken vei går Norsk Tipping nå, hva setter de fokus på i tiden fremover?

Thomas Johansen
Rådgiver profil og sponsor
Norsk Tipping

OBOS, opplevelsesbaserte medlemsfordeler:

OBOS er en medlemseid organisasjon som skal gi fordeler tilbake til sine medlemmer og OBOS jobber aktivt med å skape nye arenaer til glede for sine medlemmer. OBOS på Operataket, OBOS på Månen og OBOS på Fjellet er alle egenutviklede arrangementer og vi vil få et innblikk i prosessen rundt gjennomføringen av disse.

Hege Irene Asplund, Sponsorrådgiver
Kommunikasjon, medlem og samfunnsansvar
OBOS

Norges Friidrettsforbund, når suksessen banker på:

Norges Friidrettsforbund har vært gjennom sitt beste VM på mange år og er nå i en situasjon med flere spennende profiler, både etablerte og fremtidige profiler. Hva har dette å si for Friidrettsforbundet på kort og lang sikt? Vi vil få høre hvilke tiltak som må ses i lys av en slik positiv situasjon, og om alt blir så enkelt som noen tror.

Fredrik Samuelsen
Markedssjef
Norges Friidrettsforbund

- Vi starter klokken 15 med en rask felles oppstart for deretter å ha gruppeprat i en times tid. Så blir det en kort oppsummering i plenum før vi spanderer et glass ved halv fem-tiden, forteller Brockstedt Svendsen.

Han legger til:

- Det er bevisst lagt opp til begrenset antall deltakere på Fagforum – nettopp for å legge til rette for en nær dialog i gruppene. Man melder seg på én av de tre gruppene og når det er fullt, ja det er det fullt. Så her har du ingen tid å miste, avrunder Brockstedt Svendsen.

PRAKTISK INFORMASJON
Dato: Onsdag 27. september 2017
Tid: Kl. 15.00 –16.30, (etter kl 16.30 byr vi på et glass…)
Sted: MESH, Tordenskioldsgate 3, Oslo