Liker du å jobbe innen markedsføring og digitale kanaler?

Right to Play har en ledig stilling som Digital Marketing Officer.

Som Digital Marketing Officer får du ansvaret for å videreutvikle Right To Play Norges digitale strategi.

Vi søker deg som vil ha en allsidig rolle med varierte oppgaver innen markedsføring og digitale kanaler.

Vi ønsker å komme i kontakt med deg som er dyktig på å generere trafikk, bygge merkevare, bidra til økt konvertering og videreutvikle eksisterende publikum. Dette er en viktig og utfordrende rolle i et lite team med vekst ambisjoner. Motiveres du av resultater, er god på digital tilstedeværelse og trives med varierte arbeidsdager så er dette jobben for deg.

Dette er en 1. års engasjement.

Søknadsfristen er 1. oktober.

Les mer om stillingen her: https://righttoplay.no/nb/national-offices/national-office-norway/ledige-stillinger/

Right To Play er en internasjonal organisasjon som bruker lek som verktøy for å beskytte, utdanne og styrke barn i utviklingsland. Vi er tilstede i 15 land, og sørger hver uke for at 1,9 millioner barn som vokser opp i fattigdom, på flukt eller i krise, får lek inkludert i sin hverdag.

Right To Play jobber for å skape varige endringer for de mest utsatte barna slik at de gjennom lek får bedret sin livssituasjon, oppfylt sine rettigheter og mulighet til å skape sin egen fremtid.

Right To Play ble grunnlagt i 2000 og støttes i dag av over 20 utøverambassadører som Aksel Lund Svindal, Ingvild Flugstad Østberg, Johannes Thingnes Bø og Therese Johaug. Right To Play Norge består av et team på 5 personer.

Organisasjonen har vært i kontinuerlig vekst og hadde inntekter på 51 millioner i 2020.

16. september 2021