NPG leter fortsatt etter sine nye kollegaer

Er du den den de er på jakt etter?

I NPG brenner vi for utvikling og formidling av inspirerende opplevelser og lønnsomme møteplasser for våre kunder, ansatte og samarbeidspartnere. NPG jobber kontinuerlig for utvikling av fysiske, digitale og hybrid eventer og messer.

Nå leter vi etter flere kloke hoder for å hjelpe til med videre vekst.

Vi søker etter:

- Erfaren prosjektleder Event med kundeportefølje
I NPG skaper vi lønnsomme møteplasser som knytter mennesker, ideer og merkevarer sammen – både fysisk og digitalt. Vi har prosjekter over hele verden, og produserer digitale sendinger i vårt streamingstudio i Oslo.

"Som Prosjektleder Event i NPG vil du være ansvarlig for planlegging, budsjettering og gjennomføring av ulike eventer, fysisk og digitalt. Du vil ha dialogen med kunder, samarbeidspartnere og leverandører. Du vil ha ansvar for å bygge opp og forvalte din egen kundeportefølje, med innsalg og oppføling av kunder. Om du allerede har en kundeportefølje du kan ta med deg vil det være et stort pluss."

Les mer om stillingen her: npg.no/prosjektleder-event

-Kreativ leder/AD med god forretningsforståelse
Har du et brennende ønske om å drive kundeprosesser, skape engasjerende kommunikasjon og kreative markedskonsepter?

"Vi ser etter deg som har sterk forretningsforståelse, erfaring og tar initiativ i kundeprosesser og internt. Du vil ha kreativt lead for mange av våre prosjekter og vil være sentral i kunde-, pitch- og anbudsprosesser."
"Vi søker et kommunikasjonshode med god forretningsforståelse, som kan hjelpe oss å bli enda bedre til å skape lønnsomme opplevelser og effektiv kommunikasjon. I NPG er vi alltid ute etter å bli bedre, og derfor søker vi deg som kan bidra med utvikling av ideer, konsepter og kommunikasjon."

Les mer om stillingen her: npg.no/kreativ-leder

-Ledig stilling som senior prosjektleder
Vil du være med å bygge merkevarer innen event- og messebransjen? Da leter vi etter deg! Du har flere års erfaring som senior prosjektleder.

NPG søker en faglig sterk prosjektleder med erfaring og nettverk fra event- og messebransjen. Med engasjement og entusiasme vil du få muligheten til bygge merkevarer for våre kunder og ha ansvaret for deres event- og messeaktiviteter i Norge og utlandet.
"Du vil ha ansvar innsalg og gjennomføring for kunder som har en omfattende messeaktivitet i både Norge og internasjonalt. Som senior prosjektleder i NPG blir du del av et sterkt fagmiljø som brenner for utvikling og formidling av inspirerende opplevelser og lønnsomme møteplasser innen events og messer."

Les mer om stillingen her: npg.no/senior-prosjektleder

NPG har som mål å være det mest relevante selskapet i bransjen. Dette skal vi oppnå gjennom riktig produkt- og kompetansesammensetning, slik at NPG til enhver tid kan levere aktuelle og innovative produkter og tjenester som sikrer måloppnåelse for våre kunder. Vi skal gjennom kompetanse og teknologi møte fremtidens krav til vår industri med søkelys på god kommunikasjon, lønnsomhet og bærekraft.

Sjekk gjerne ut vår nettside for å lese mer om våre prosjekter og eventer:  npg.no

31. august 2021