Nytt medlem: Proviso

Proviso påmeldingssystem - enkelt, profesjonelt og trygt når mennesker skal møtes.

Proviso er en nettbasert tjeneste for enklere og bedre administrasjon av møter med mange deltagere. Mange små, men viktige detaljer skal på plass når man skal lage et vellykket arrangement, enten det skal avholdes fysisk, digitalt eller som en kombinasjon (hybrid).

Vi har meldt oss inn i Sponsor- og Eventforeningen fordi foreningen er et naturlig treffpunkt for alle oss som jobber med å skape profesjonelle arrangementer. Mye har skjedd i forhold til det å gjennomføre arrangementer de siste 18 måneder, og foreningen sitter på god informasjon og relevante nettverk, som gjør at vi sammen kan utveksle erfaringer og hjelpe hverandre med å utvikle bransjen videre, forteller daglig leder, Helene Stokke ,om medlemskapet i foreningen.

Helene Stokke, daglig leder Proviso

Mange små og store detaljer må tas hensyn til når et arrangement skal avholdes. Proviso har verktøyene og kompetansen som får alle disse detaljene på plass, slik at mennesker kan møtes og få en god opplevelse.

Fakta om Proviso:

• Ca. 16.000 arrangementer hvert år
  • Mer enn 1 mill. deltakere invitert og registrert årlig gjennom systemet
  • Over 200 mill. kroner betales gjennom betalingsløsningen pr. år
  • Eier og utvikler egen programvare
  • Eget support team i Norge med erfarne rådgivere

Les mer om Proviso og alle funksjoner og tjenester på www.proviso.no

Toppbilde: Proviso
19. august 2021