REMA 1000 og Oslo Marathon

REMA 1000 og Oslo Maraton slår seg sammen for å sette fokus på sunnhet, fysisk aktivitet og løpeglede.

- Oslo Maraton er et av landets mest tradisjonsrike løp som setter viktigheten av fysisk aktivitet på agendaen. Vi i Rema 1000 er opptatt av sunt kosthold og ernæring, det å slå oss sammen med Oslo Maraton vil gi oss muligheten til å fronte den sunne livsstilen og viktigheten av samspillet mellom fysisk aktivitet og bevisstgjøringen av god ernæring, sier Sponsorsjef i Rema 1000, Vidar Riseth.

Avtalen strekker seg i første omgang for de neste 4 årene. Nå vil de gjøre hverandre enda bedre.

- Vi er utrolige fornøyde med å få REMA 1000 på laget. Her sikrer vi oss muligheten for en langsiktig avtale med et av landets største merkevarer. Alle har et forhold til Rema 1000 med butikker over hele landet. Dette vil gi oss unike muligheter å nå ut med vårt felles mål om å få enda flere opp av sofaen og i fysisk aktivitet. Den sunne livsstilen er stikkordet, sier Edwin Ingebrigtsen i Oslo Maraton.

Rema 1000 vil også være med å fronte Barnas Maraton og bidra til å løfte arrangementet for de aller minste.

Oslo Maraton er Norges største gateløp, og et av verdens eldste hovedstadsmaraton. i 1981 ble Oslo Maraton for første gang arrangert i Oslos gater. Årets arrangement markerer 40 år siden den spede starten.

Toppbilde: Fra venstre: Michelle Purvis (Rema), Vidar Riseth (Rema), Edwin Ingebrigtsen (Oslo Maraton) og Jack Waitz (Oslo Maraton)

26. jan 2021.