Stor optimisme hos Ona Live

Første helgen i september er gjengen i Ona Live klar for å ta imot mange tusen deltakere og besøkende på sine to arrangementer Ett Glass Festivalen og KK-mila.

-Å endelig skulle kunne arrangere live-arrangementer igjen, er nesten helt utopisk. Det kommer til å komme noen tårer når publikum strømmer inn dører og porter, sier Viken.

KK-mila arrangeres for 10. året, utsatt med ett år grunnet pandemien. Ett Glass Festivalen skulle vært arrangert for første gang i mai 2020, og har siden blitt prøvd gjennomført med mange ulike Corona tilpasninger, men har blitt avlyst hver gang. Men nå er det endelig klart for festival i Det Gamle Biblioteket.

Ett Glass Festivalen er en smaksfestival som arrangeres 2.-4. september i et tett samarbeid med vin og brennevinsimportørene. På festivalen kan man smake på et hav av ulike viner, brennevin og drinker. Man kan delta på kurs og på de tre scenene som er på arenaen vil det være ulik underholdning. -Vi ønsker å lage en opplevelsesfestival som kombinerer det beste vi vet: god drikke, god mat og god underholdning.

-Vi er snart i mål med alt som må være på plass til festivalen, og nå venter vi bare på et endelig svar om vi går inn i gjenåpningstrinn 4 for å kunne åpne dørene til enda flere publikum. Vi gjennomfører festivalen med en kohort inne på arenaen og tilbyr tidslotter for å kunne tilby flest mulig å oppleve dette fantastiske arrangementet.

Viken inviterer til samarbeid, så er det noen som har noe å tilføre KK-mila eller Ett Glass Festivalen, så er alt velkommen! -Vi blir sterkere og bedre sammen, så alle som har innspill, har lyst til å samarbeide eller vil komme for å se hva vi holder på med, er hjertelig velkomne.

OBS: Dessverre måtte dette arrangementet flyttes til oktober grunnet covid reglement

Se mer her:

www.ettglass.no