Tappin åpner opp for å få flere aksjonærer!

Tappin er markedsledende i Norge og leverer digital plattform til alle typer eventer som fysiske, heldigitale og hybride arrangementer.

Tappin er et innovativt selskap i vekst og i 2020 leverte Tappin til mer enn 150 større konferanser, med over 50 000 deltakere fra 150 land!  Det er et marked i vekst med en klar trend på at det digitale har kommet for å bli.

Vi begynner å møtes fysisk, men gjennom et digitalt år er deltakerne blitt godt vant med å enkelt kunne finne all informasjon på en digital flate når man møtes på et event, og de som ikke har anledning til å reise for å møtes fysisk har en forventning om å kunne delta digitalt på eventet. Fremover er det dette du som arrangør må tilrettelegge for, og ikke bare det - det er også en sterk forventning at alle deltakerne skal kunne bygge et solid nettverk før, under og etter arrangementet. Tappin leverer dette og har nå i 2021 kjøpt opp Mingl. Mingl er en nettverksapplikasjon som gjør nettverking enkelt og skal knyttes sammen med Tappin sin Event Management Plattform i nærmeste fremtid.

-I denne vekst og innovasjonsfasen bruker vi Dealflow! Denne løsningen åpner opp for at enkeltpersoner og andre markedsaktører kan bli aksjonærer og dermed bli med på en spennende reise og bærekraftig utvikling sammen med oss i Tappin. “Dealflow muliggjør dette og vi gleder oss til å få mange nye aksjonærer med på laget!” sier Ingunn Dahl-Engh, Daglig Leder & Head of Sales i Tappin.

Vår visjon er å “Unify people & knowledge globally” gjennom interaktive og digitale løsninger. Ingenting er skrevet i sten hos Tappin, vi er heldigitale. Dette skaper muligheter for oss til å hele tiden gjøre endringer for å følge markedet, trendene og samfunnet. Tappin har et spennende mulighetsbilde foran oss både nasjonalt og internasjonalt som du kan være med på!

Du kan melde din interesse ved å klikk her: dlfl.no/tappin-kommer

Du vil da få tilgang til hele kampanjen når den åpner.

Les mer om Tappin på deres nettsider tappin.no

Toppbilde: Ingunn Dahl-Engh

17. juni 2021