Tappin vokser og skal ansette 3 nye på teamet!

Tappin er i sterk vekst og satser videre for å fortsette å levere de beste digitale løsningene til eventmarkedet.

Med løsninger som passer tradisjonelle, digitale og hybride arrangementer ser bedriften frem mot en spennende høst.  Tappin ser etter flere ressurser til teamet, og en ny er allerede på plass!

Det digitale har virkelig fått fotfeste innen eventbransjen, og når vi nå endelig kan samles flere fysisk igjen vil digitale verktøy likevel ha en stor rolle i organiseringen og opplevelsen. Det er spådommen til Tappin, som siden 2014 har hjulpet arrangører med å digitalisere arrangementene sine ved hjelp av event apper og fleksible registreringsløsninger. Siste tiden har en digital plattform for streaming også blitt en del av verktøykassen, og de kan dermed levere til alle type events.

-Vi satser videre for å styrke vår posisjon i markedet og møte kravene for fremtidens arrangementer. Derfor søker vi nå flere på salg og leveranseteamet for å fortsatt være tett på kundene og sikre suksessfulle gjennomføringer, sier Ingunn Dahl-Engh, daglig leder i Tappin.

Se stillingsannonsene her, og tips gjerne aktuelle kandidater til å ta kontakt!

Prosjektleder: www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=227754625
Key Account Manager: www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=227831527

Ny ansatt allerede på plass

Marita Damry startet nå i august som ny Key Account Manager i Tappin. Marita kommer fra sportsbransjen der hun både har arbeidet som selger og selv vært aktiv innen sykling.

-Ingenting er som å kickstarte en ny sesong med nye krefter! Ikke bare har vi alle tatt pauser fra skjermen og bygget opp energien til høsten - vi har en ny superkvinne på teamet! Vi gleder oss masse til å få Marita med på laget, sier Ingunn.

Marita trives best når ting er i bevegelse - og eventbransjen står i hvert fall ikke stille. -Jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med teamet, kundene og bransjen. Det har vært spennende å følge med på utviklingen som har skjedd spesielt siste året, og jeg ser virkelig frem til å være med på reisen videre og bidra til at Tappin når nye hårete mål, sier Marita.

Bevegelse og høy aktivitet er også en del av fritiden til Marita, og når hun ikke er med familie og venner finner du henne mest sannsynlig på sykkel ute i skogen. Men, ettersom hun er tidligere deltaker Norgesserien i Enduro sykling og Trans Madeira må du være årvåken for å få øye på henne når hun farer gjennom skogen.

Heldigvis er det enklere å få tak i henne om du vil høre mer om hvordan Tappins løsninger kan passe til ditt event og mulighetene for å holde god oversikt og kommunisere med deltakerne dine på et digitalt, fysisk eller hybrid event. Da er det bare å slå på tråden eller sende en e-post - og joda, er du en fellow sykkelentusiast snakker hun gjerne om det også.

Marita Damry

Tlf: +47 938 63 879
E-post: marita@tappin.no

Tappin er Norges ledende leverandør innen digitale løsninger for events. Vi leverer tilpassede løsninger for påmelding, digital plattform og event app til online, hybrid og tradisjonelle fysiske arrangementer.

Besøk våre nettsider: tappin.no