Ti lapper

- Vil du ha 10.000 kroner i stipend, så må du huske å søke innen 15. november, sier daglig leder Hege Mauroy i Sponsor- og Eventforeningen.

Foreningen åpner også i år for å få tildelt stipend. Fagstipend kan søkes av personer som arbeider i medlemsbedrifter/organisasjoner.

- Det er gode penger å spe på med. Kanskje de gjør at du får gjort noe du egentlig har hatt lyst til lenge, men som budsjettmessig har ligget litt i overkant, sier Mauroy.

Opp gjennom årene har flere brukt stipendpengene til å dra på IEG-konferansen i Chicago. I år dro Miniøya til Lollapalooza Berlin. Medlemmer av foreningen kan se rapporter derifra HER.

Kriteriet for å få stipend, er at det søkes om noe som anses som faglig relevant i forhold til foreningens formål: "Sponsor- og Eventforeningen skal være et forum for kompetanseutvikling, erfaringsutveksling og inspirere til økt forståelse for og innsikt i bruk av sponsing og eventmarketing som fagområde."

Stipendet er på kroner 10.000 og hvem som får tildelt stipendet avgjøres av styret innen utgangen av året. Søknadsfristen er 15. november.

- Det er veldig enkelt å søke. Så bare gjør det, oppfordrer Mauroy.

Les mer og søk HER

Ikke-medlem? Få sjansen til stipend – bli medlem!

5. oktober 2017