To blir ett

Grandlab AS blir en del av Inspiration og det sammenslåtte selskapet skifter navn til KITE kommunikasjon event AS.

KITE har vekstambisjoner i et økende marked og en bransje i rask endring.

- Kjernevirksomheten vil fortsatt være å levere kreative og spektakulære løsninger for kundene våre. Med Grandlab på laget vil vi møte behovet for sterkere strategisk forankring og totale opplevelsesbaserte kommunikasjonsprosjekter i alle kanaler. Med Grandlab får vi med oss Bjarne Berger og Torunn Vigmostad Steinhaug som begge har spilt sentrale roller i noen av de største arrangementene som er gjennomført de siste 20 årene, sier daglig leder Trude Linge i KITE kommunikasjon event i en pressemelding.

Selskapene har allerede samarbeidet i flere prosjekter og velger å gå sammen i ett selskap for å møte veksten i markedet for fysiske møteplasser og opplevelsesbaserte kommunikasjonsløsninger.

- Sammenslåingen betyr at vi kompletterer vår strategiske bakgrunn med mye kreative og operative ressurser innen fysiske og opplevelsesbaserte kanaler. Dette omfatter også erfaring med prosjekter knyttet til produktlanseringer, kommunikasjons-kampanjer og merkevarebygging, forteller Bjarne Berger i Grandlab i pressemeldingen.

Det nye selskapet vil etter sammenslåingen ha 10 ansatte og en omsetning i overkant av 40 millioner kroner.

12. juni 2017