Velkommen til Torsdagsrådet!

Her skal vi diskutere innsendte spørsmål om klima og arrangementer, og panelet består av eksperter på arrangementer og klima.

Er du gira på å lage mest mulig klimavennlige arrangementer, men har ingen å spørre til råds? Send inn dine spørsmål til panelet!

Påmeldingslink

Panelet vil ta for seg både innsendte spørsmål og spørsmål og kommentarer fra chatten underveis. I panelet sitter representanter fra klimaforsker Borgar Aamaas fra Cicero, Mads Astrup Rønning i Babusjka/Green Producers Tool og Leder for bærekraft, miljø og mat i Øyafestivalen, Mia Frogner. Moderator er Marte Strand fra ZERO.

Cicero og Green Producers Tool vil dele av sin spisskompetanse på å redusere utslipp fra transport og avfall i forbindelse med film/tv-produksjoner, noe som mange likhetstrekk med produksjon av små og store events. Øyafestivalen har på sin side lang erfaring med å tenke miljø, klima og bærekraft i alle små og store deler av festivalen innenfor alt fra strømforsyning, mat og drikke, servise, frakt, ridere til artister og mye mer.

Har du spørsmål til panelet? Send inn til marte@zero.no innen mandag 23. august er omme. Vi tar så mange spørsmål vi klarer, men kan ikke garantere at vi får tid til alle. Du bestemmer selv om du vil være anonym. Arrangementet avholdes digitalt, og vi sender ut link til sendingen til alle påmeldte.

Torsdagsrådpanelet gleder seg til å svare på spørsmålene deres!

Vi sees!