Se film HER
Les om vinnerne HER
Se foredragene HER
Se bilder fra dagen HER
Se bilder fra kvelden HER
"Morgendagen opplevelser - fremtidens møteplass"
Til sammen stod sponsing og eventmarketing for nesten 7,7 milliarder av den totale norske reklameomsetningen i 2017. Dette tilsvarer 28% av hele det norske reklamemarkedet (IRM-tall). Sponsing er kanal nummer to og event nummer fire. Internett & mobil er kanal nummer en, TV nummer tre og aviser nummer fem.
- Både sponsing og event marketing tok markedsandeler i 2017, som de også gjorde i 2016 og året før det igjen. Dette ser vi fortsatt som tegn på at flere får øynene opp for virkningen av den opplevelsesbaserte kommunikasjonen og at kanalene våre derfor posisjonerer seg sterkere år for år, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen Hege Mauroy.
Forbered deg på ytteligere vekst for årene som kommer - med faglig påfyll på Fagdagen og enda mer inspirasjon fra de nominerte & vinnende casene!
14 foredragholdere, 10 Priser, 3 konferansierer på dagen, 2 konferansierer på kvelden!
Se hva som skjer HER
Du melder deg på HER
De nominerte finner du HER
Våre partnere: